- Idag går vi inte ut , va?

Ja gud, vart ska ja börja nånstans?
Fyfan vad du gör mig besviken..
Trodde verkligen inte de här om dig.


Sitter hemma i myströjan framför tven.
Är så sjukt sleten.. orkar inte de här mer.
Börjar bli för gamal för de här. :/

Va hemma hos ida och emil igår på lite förfest och sen vart de wickan,
Kan ju säga de att de blir statt för min del i sommar.
Men .. ska man slå ut de på de stora hela så hade jag en helt okej kväll.
Kunde kanske ha sluta bättre, men men ... upp till dig .

Nej nu ska ja kolla runt lite gran.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Det var roligt att gå ut med er ;D

Det kommer att ordna sig :)

2010-05-16 @ 16:19:32
Postat av: Amanda - Mamma till Milo♥

Haha, jag har ändrat nu ;P

2010-05-18 @ 11:48:07
URL: http://nollnionollattanitton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0