- Idioter

Är de enda jag har att säga.
Efter en lång dag på jobbet så kan jag bara säga JÄVLA IDIOTER

exempel:
Kommer fram en kund, Säger till mig:
" Jag vill inte ha ett helt mål nu allså , men jag vill ha orginalburgaren och en mellan pommes och mellan dricka"
MEN DITT JÄVLA NÖÖT , De är ju förfan ett mål.
Men heeeey, visst betala typ 20 spänn mer .. inte mina pengar lixom.

Så har typ hela dagen sett ut.
Man kan ju börja fundera på vad folk har innanför pannbenet ibland !!?!?!?


Men nog om de,
Nu ska ja sitta här med mina värkande fötter och bara störa mig på hela dagen som har gått
Med en grogg i handen framför tven eller tvspelet.
Funderar dessutom på att ta mig en riktig skönhetsdusch
De va allt för länge sen.

Tända lite doftljus och släcka lyset
Smörja in hela kroppen men babyolja och göra en ansiktsmask samt hårinpakning.
Fyfan va lockande de lät !
Så får de fan bli.

Ska slurpa lite sprit ^^,

Imorn bär de av till ånnaboda till örebro mixen,
Hoppas på gud jag slipper se ditt fejs där , men de gör jag väll inte.
Yttligare en sak att störa sig på.!


Nej fyfan vilken jävla gnällspik jag är.
Skit i de nu,
Botten upp ,
Hejsvejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0