Föräldrainformation

är nyss hemkommen från försäkringskassan.
Har varit på en "föräldrautbildning" eller vad man ska kalla de.
Jag vart lite klokare efter de hela, men de är väll bara att ta de som de kommer.
Vet iaf att jag måste få alla dagar att räcka till minst ett år , då tommy inte ska gå pappaledig igenom sin utbildning.
yeeeyeee.


han har iaf dragit och tränat, och jag sitter som vanligt hemma själv, och har de så grymt tråkigt.
bjuda nån på kaffe kan jag inte göra heller, eftersom att jag inte har nåt kaffe, och jag orkar verkligen inte gå till affären. Dock skulle ja behöva gå ut och gå lite, men de känns så oinspirerande att knalla själv.. suck på de här.

Imorn behöver jag iaf inte kliva upp med kattens matklocka utan får  sova ut en stund.
Sen vad man ska göra av dagen , de är en annan fråga! USCH vad jag suckar på de här just nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0