Freaky friday

Start på dagen på som hemma med en frukost macka och nånting söt.
Vidare till jobbet för en pass på 8 timmar :) Gick faktiskt över förväntan bra idag.. Trodde de skulle bli jobbigare , men hade faktiskt en bra dag.
Tommy hämta mej , drog och handla lite gott,
så nu ligger en köttbullsmacka med rödbetssallad i min mage tillsammans med julmusten och gottar sig :)

Funderar starkt på att ta mig en långdusch innan idol börjar igen och bara mosa sönder.

Imorn är de tre timmars arbete som står på schemat sen tänkte jag ta min karl i nackskinnet och rensa hans arbetskläder som vi skulle gjort för en månad sen. ^^,
Guldstjärna till oss eller? :P

Är de bara jag som är ledsen för att snön har blivit till slask? :(

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hehe åh det lät gott :) nej gud, det är så tragiskt och ser så tråkigt ut att det är slask.. jag vill ha snö!! :)

2010-11-15 @ 17:22:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0