i wont

Jag har bestämt mig, och de är precis så de får bli.. och jag kan inte vänta.


Jag måste erkänna att vissa gånger känns de lite jobbigt att jag vet att somliga personer läser min blogg.
Kan inte riktigt skriva ut de jag känner för utan att de blir baktankar och tjafs över saker och ting.

Men jag kan iaf säga så här, så är de ingen som kan säga a eller o.
Jag har tröttnat, de känns som en orättvis falsk spricka i mitt liv och jag orkar inte mer.
De kommer bli en radikal ändring på de här om jag ska kunna klara av att leva med min vardag och jag skiter i vad andra säger. Hela min kropp skriker nej och jag har totalt tröttnat på de här.
thats it. De är mitt liv.


Vi har iaf vart hos liselott idag på en kaffe, riktigt mysigt måste jag säga, även om jag va lite blyg i början.
Sluta iaf med att vi kom hem med en barnmatstol och en ny vagn.
Så nu äger vi numer en emmaljunga som bara behöver tvättas sen är den som ny :) Helt överlycklig.
Och mamma ringde även förut och sa att malle hade hitta sin gamla baby"sele" eller vad man nu ska säga.
En sån som man har på sig iaf så bebis hänger på magen ^^, Så nu äger vi en sån också :) Finemang.
De ända som saknas nu är lite nappar och kläder och blöjer/våttservetter och en skötväska, sen är allt på plats. :) Tänkte att jag skulle sätta mej och kolla runt lite nu om jag hitta nån snygg skötväska som är praktisk och bra.

Men atte, vi hörs sen då :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0