kors i taket

Min man står faktiskt med diskborsten i handen och diskar all disk. JIPPIE :D

Jobbigdag på ett sätt men ganska bra dag på ett annat,
Jag blev idag sjukskriven i två veckor framöver. Anledning spelar ingen större roll för er alla, dom ska ska veta vet.
A-kassor och försäkringskassor kan bara suga pung, Fattig månad ...mjo.
Tacka fan att jonas är miljonär. (!)

Bra dag dock för att jag fick veta vad felet va.
Lägenheten är fortfarande städad, rekord.
+ att jag kanske har fått ordning på mina exsem framöver.


Nu sitter jag och väntar på att grinchen ska komma hem så vi kan slå en titt på en superbra julfilm för att sen slå huvudet på kudden.
Imorn ska man och lämna prover, hämta ut lite godsaker på apoteket och ringa massa samtal... jagudja.

Nej, godnatt.

Kommentarer
Postat av: Veronica

Så han har äntligen hittat sin rätta plats ;)



Huvudsaken är att du mår bra, pengar får man tänka på i efterhand!



Puss

2010-11-19 @ 22:21:05
URL: http://weronicaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0