Managrynsgröt

Först och främst vill jag tacka alla er som stöttat mig med dessa kommentarer när jag har mina deppdagar.
Ni är guldvärda <3


Starta dagen men lite jobb i detta ruskväder.
Fortsatte efter de till katrinedalskrogen för lite käk med älsk, samt en vilopaus hemma
innan älsk åkte till gymmet och jag till annica för att shoppa mina älskade doftljus från Party Lite.
Fick bli lite juldofter att fylla hemmet med denna gång :)
Tog en sväng hem till svärmor på kaffe och massa skratt. 

Nu sitter vi hemma i soffan , har precis kekat lite managrynsgröt , Sååå mums.
Krypa ner under täcket till A christmas carol vore inga fel, inte heller en het dusch.


Imorn är de en ledigdag på schemat,
och tro'tt eller ej men älskling och jag ska faktiskt storstäda innan vi åker nånstans.
Både hemma och trapphuset.
Finns de nå härligare än ett rent hem som doftar mumma? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0