Marilyn

Nog för att jag har läst och hört och förstått att man kunde få en del knepiga drömmar som gravid.
Men de jag har hört är att man mest drömmer om att man tappar barnet eller liknande. allså, man drömmer om barnet.
Men de är tvärsemot vad jag gör.
Flera nätter i rad nu har jag drömt så skumma drömmar att ja nästan blir rädd för mej själv.

Jag har drömt att jag vart hög som ett hus och dansa arslet av mej på en undergroundklubb i sthlm med massa kändisar som blevit skjutna framför ögonen på mej.
eller så har jag vart stupfull på en färja som sjönk , men bara de att min hytt sjönk aldrig , så att så länge jag stanna där så va de lugnt.
Och sen den senaste drömmen så va jag tillsammans med marilyn manson. Och han bodde här i kga vid skranta färg. amanda va den ända som visste om de, och hon hade bytt bostad med jessica.
TOTALT TWISTED

Men men .. tur att de bara är drömmar.
Nu ska ja slå på kaffe och gå in och väcka min karl.
Det är storstäd som står på schemat, och de är lika bra att börja i tid så man kan hitta på nåt resterande dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0