okej

Till att börja med så har du ingen anning om vad de ens stod för , och om de ens överhuvudtaget rörde dig.
Så nästa gång du kommer med påhopp så kan du ta reda på vad de handlar om innan ?!

Och mamma, tack för att du finns.<3

Och tack alla andra för era kommentarer , de bevisar att de inte bara är jag i den här världen som tänker i andra banor än enkelriktade vägar!


och för övrigt så tycker jag att de börjar bli väldigt irriterande att jag pekas ut som syndabock vart jag än vänder mig och att de finns "vänner" som ofta bevisar för mig gång på gång vilket ben ni står på.


Till alla andra..
Förlåt så jävla mycket för att jag existerar !

Kommentarer
Postat av: mamma

Älskar dig över allt annat på denna jord. De e väldigt jobbigt just nu att ja inte är hemma i kga. Har en sån hem längtan så ja tror ja dör. Ja vet att de beror på att du ha hjärte gullet i din mage o ja inte kan vara där känner mig hjälplös. Vet oxå att vi skulle gå varandra på nerverna om ja va där. Vi e såna. Men så länge ja vet att du har de bra o vet att du e mitt allt så går de. puss puss

2010-11-10 @ 12:17:10
Postat av: Sandra

Nej men carro, du ska inte ursäkta att du finns.. det är bra att du finns! Du är en sån trevlig och snäll tjej! <3

2010-11-15 @ 17:24:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0