om dom älskande två

för er intresserade så har de vart full rulle här hela dagen.
Storstäd på schemat va de.
Fönster har blivit putsade , tommys garderob är rensad , toaletten är skrubbad och köket är fixad.
Har möblera om alla prydnadssaker och dammat hela lägenheten.
Har varit på besök på Öb och netto och inhandlad ett brödskrin och en sån där grej med sugproppar som man kan sätta i duschen till kattsandsspaden.
Dammsugarn har precis tagit bort allt damm och de sista som är kvar är att ställa in disken och rätt allt och fixa alla papper.
Suck och stön på den här dagen, helt slut är jag.
Mellan varven på detta så har elin vart på besök , greek har vart här och natta dök in ett tag.

Tommy har nu dragit till gymmet och jag ska fixa de sista här, sen ska ja ta en välförtjänt dusch och fixa mej själv också.
Sen blire besök hem till svärmor där lampor ska sättas upp ^^, haha.
vilken jävla fixTrixDag ändå , va ;)

Skönt är de iaf att de är rent och fräscht , Doftar gott och de är gjort.
Nu behövs inte de här göras om på ett tag, bara julstäda som är kvar och ställa upp alla julsaker, och de väntar jag iaf med i två veckor till :)


Nej nu ska ja väll ta tag i de sista så de blir klart och kasta mej i duschen , så jag inte står här halvfärdig när tommy ringer ;)


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0