one day off

Börja dagen med en promenix till challe och kolla in hennes nya lya :) Kalasfint ju.
Sen blev de ett varv på stan och fick med mig lite nytt smink hem och avsluta turen på Som hemma.

Väl hemma kunde jag inte bortse de skitiga längre så jag har lite smått börja städa iaf.
nu är de väll bara toaletten och sovrummet kvar, och de ska väl inte ta allt för lång tid tycker jag.

amanda och josse är på g hit också med milo och liam.
Blire kaffe och lite skit snack på de hela sisådär på kvällen .. inga fel va ? ;)

Imorn vette tusan vad de blir. mormor ringde iaf och tala om att gardineran jag beställt ( via henne ) va slut, så nu är jag på jakt efter nya jul gardiner åter igen.
Börjar bli lite tråkigt att ha samma gardiner år efter år.. så nått nytt ska upp. och så är de bara.

Nej nu kan ja inte andas, så lite nässpray på de hela sen byta lakan och hänga in den rena tvätten.

Kommentarer
Postat av: Bäcka

Det tycker jag inte att du ska göra, tänk istället på att du inser hur verkligheten är medans dom inte vill se den.

Haha jaa vi får köra på de, vi två:P

Joo det funkar:) Mår bara illa & så stramar det ju så men de är väl sånt man får ta...

Jag i vecka 18 nu:)



2010-11-10 @ 17:26:34
URL: http://beecka.webblogg.se/
Postat av: Bäcka

Hehe joo då är vi nog rätt lika:)

Va skönt på ett sätt att läsa på din blogg att inte din graviditet heller va helt gudomlig, annars får man bara höra åå va mysigt hela tiden men ingenting om att det gör ont och att man inte kan göra precis allting längre..

2010-11-11 @ 23:00:17
URL: http://beecka.webblogg.se/
Postat av: Bäcka

Ja precis, i början tänkte jag massor typ äre nått som är fel eftersom man trodde allt skulle vara underbart...

Aaaj, satans vad jobbigt:/ Vad jobbar du med då?

Jag jobbade på särskolan och de kunde blir riktigt jobbigt och då är jag ändå bara i v18 nu:S

Joo de är fan rema rama usch ibland:/ Jag försöker bara tänka på att när den väl kommit ut så blire bättre, hehe förutom vakna nätter och de där men jag tror de jämnar ut sig:)

Åååh, jag vill också känna sparkar:) TROR att jag har känt en men svårt att veta tycker jag?

2010-11-12 @ 11:47:19
URL: http://beecka.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0