Seriöst.

varför ens ha en när man inte kan visa den för hela världen? löjligt.

ah okej , Har fått höra från " en " att jag låter arg när jag skriver, första raden kanske de är meningen just nu då men , jag tänkte att jag skulle försöka med ett gladare inlägg om detta är möjligt :P

Jag vakna iaf upp av ett jätte trevligt samtal från fialia
,
som blev mindre glad över att jag jobba ikväll, och fick reda på att de va snö storm ute ;D
Så jag for upp ur sängen och stod och kolla i fönstret i säkert tio min och de ända jag kan göra är att le och tänka tanken " nu är de inte långt kvar " :)
Allt julpyssel, alla julmiddagar , den härliga doften, alla kalla nätter, dessa varma duschar, alla gånger man ska fastna med bilen, hur skönt de är att faktiskt stå i köket på jobbet när de är kallt ute .. till och med alla vinter promenader ser jag fram emot när de är vindstilla och sol ute. och hur de knastrar under fötterna när man går.
Jag blir fan helt till mej här hemma .. Jag är så himla glad över att vintern har kommit så de är inte klokt.

Idag är de nattjobb som står på schemat igen
Sista kvällen nu sen är jag ledig två dagar sen väntar en hel helg dagsjobb :)
Imorn ska ja hinna med en hel del hade jag tänkt mej.
Bland annat ska jag hinna plocka undan hemma, ta mej ner till stan och köpa en ny mascara.
Jag ska till challe på en kaffe och sen tänkte jag hinna med en promenix.
Men jag tänker mig alltid massa saker som aldrig blir av.. så får vi väl se hur duktigt jag är imorn helt enkelt.

Men innan jag gör nånting idag
Så ska jag bjuda på dagens siffror + en magbild.
Sen ska ja krypa ner i soffan med en skål gröt + macka och kolla på
Tomten är far till alla barnen :)

Du är i vecka 23.
Du har gått 22 fulla veckor och 4 fulla dagar (v22+4).
Du är i 5:e kalendermånaden.
Du är i 6:e graviditetsmånaden

Du har 121 dagar kvar till beräknad förlossning.




Kommentarer
Postat av: fiffi

Du får tycka de är hur löjligt du vill.

2010-11-09 @ 15:49:40
URL: http://fifflaan.blogg.se/
Postat av: Sandra

Nej gud.. det är inte så länge kvar till julafton, (min födelsedag) och nyårsafton :) men längtar mest till julafton och min födelsedag :) (A) sen när man får upp allt julpyssel och adventstakarna så kommer det verkligen bli en julkänsla, vill nästan ta upp dom nu ;D



Ja, promenader utomhus i sol och vindstilla och känna snön under fötterna är hur underbart som helst, så himla mysigt!



<3

2010-11-15 @ 17:29:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0