Tomtegröt

De finns inge värre än att halv-sovs-drömma . som när armen har somnat irl och man drömmer att den har de och den vaknar aldrig.
Så vart de för mej imorse, fick kramp i magen och fick de även i drömmen , och de är hemskt.
Och när jag vakna kunde jag inte urskilja om jag spände magen själv så jag fick ont eller om jag faktiskt hade ont.


Nu så är iaf husplanen i stortsett klar,
Jag och tommy kommer inom bara nån månad flytta till hus :)
Så med andra ord behöver vi nån som kan flytta in i våran lägenhet ganska så fort iom att vi kan få flytta redan första januari men har en uppsägningstid på tre månader ..
Så är de nån som är sugen på våran två så hojta gärna, eller vet nån som är de , så säg till :)


Nu ska ja lägga mej och tycka synd om mig själv.
Jag orkar ingenting, har ont i huvudet och kroppen är spaghetti på mig.
usch för sånt här.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Åhh vad mysigt att flytta till hus.. vill också! ;D vart kommer ni att bo och hur stort är huset? :)

2010-11-25 @ 18:01:03
Postat av: =)

en kompis till mig söker lägenhet, en 2a också. hur mycket ligger hyran på?

2010-11-26 @ 04:51:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0