True love

gud vad jag älskar dessa underbara tisdagar.
Desperate housewives är nåt jag ser fram emot varje vecka och får veckorna att gå lite fortare.

Efter en kväll på jobbet som min hjärna tydligen inte ställt in sig på eftersom att ingenting gick som de skulle så ska ja ta min man och lägga mej i sängen, kolla på ps. i love you, sen sova en godnatts sömn och tagga inför en heldag på jobbet imorn.. och hoppas att saker och ting går lite bättre imorn :)

Fick ett jätte fint erbjudande om att följa med till bollnäs i helgen med och fira andreas.
Får se fall saker och ting löser sig med jobbet, annars får jag fint tacka nej och hoppas att de kommer lite andra bättre tillfällen som blir lite bättre planerade :) Men kul hade de vart.

Men en mysig helg hemma med Tommy gör ingenting för min del heller :) Kanske jag kan ta hand i nackskinnet och storstäda lägenheten på riktigt och ha en ordentlig myskväll.
En kväll där vi inte ligger i varsin soffa och kollar lite slött på nåt tråkigt program på tv och sen går och lägger oss och kollar på samma tråkiga filmer vi redan sett.
utan faktiskt tar hand om varandra.
Tänder mysiga ljus i hela lägenheten, äter en godmiddag vid matbordet, tar en varm lång dusch tillsammans , och kryper ner i soffa/säng och verkligen myser. Hyr en film vi aldrig sett och tar vara på varandra.
De skulle verkligen sitta fint just nu.

Han kan få ta hand om sin gravida kvinnas kropp lite också ;) en rygg och fotmassage skulle inte alls sitta fel.

Nu ska flytta in denna saliga dator till sovrummet och slå på filmen .





Kommentarer
Postat av: Susanna

nu har jag valt ut vinnaren, kika in och kolla om det blev just du, annars håll utkik för nästa tävling :)

2010-11-03 @ 14:21:35
URL: http://ssuussaannaa.blogg.se/
Postat av: Veronica

klart du ska ha massage!!!! ;)

2010-11-03 @ 19:18:24
URL: http://weronicaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0