varför så trälig?

Jag vet inte vad som har hänt, men de är svårt för mej att äta "varm" mat eller vad man ska säga?!
Jag kan keka de jag är sugen på , som spaghetti och köttfärssås. Men jag kan inte äta de som tommy vill ha om inte jag vill ha de. de är helt enkelt inge gott.
allt som är kallt kan ja där emot trycka i mej när som helst, som godis och mackor osv.
Skumt skit.


För övrigt så är sussi här på kaffe nu , och bebis sparkar och lever livet i magen just nu!


Så nu orkar jag fan inte va social mer.

Kommentarer
Postat av: Sässy

Bli dagens blogg ? gå in på min blogg och anmäl dig, vinnaren kommer upp i morgon :)

2010-11-02 @ 20:57:24
URL: http://ssuussaannaa.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hehe åhh vad mysigt att känna den lilla bebiiisen i magen :)

2010-11-15 @ 17:32:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0