vitt på vägen + Dagens siffror

Idag är en dag att njuta, iaf för mig.
De är vitt ute och jag älskar't.
Om jag hade haft orken och kraften så hade jag börjat pynta idag.

har vart på treårskalas idag för elias.
Mums me tårta och kakor , men tröttheten har hängt över mig ända sen jag gick upp idag.
Och den sitter fortfarande i trots att jag har sovit middag på 2 timmar.
Usch..


efterfrågan på en magbild har kommit upp, så ska tvinga karln att en och lägga upp den på fejjan.
Här kommer siffrorna för dagen iaf :)

Du är i vecka 25.
Du har gått 24 fulla veckor och 1 full dag (v24+1).
Du är i 6:e kalendermånaden.
Du är i 7:e graviditetsmånaden
Du har 110 dagar kvar till beräknad förlossning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0