what to do

vissa dagar är inte alls bra , om jag får erkänna de.
Starta dagen bra, de kan jag , men man sackar alltid ihop nånstans där innan man helt kommit igång.
Gick upp tidigt och körde becka, Vidare till som hemma för en fika , sen vart de stopp nånstans.
Jag ville bara hem , sätta mig i duschen och aldrig mer komma ut.

Vakna 2 gånger inatt av sammandragningar, Ont i hela kroppen och kramp (Y) tummen upp på den.
Fick samma sak i duschen nu , så jag kände bara Fuck den här dagen.
Håret i en boll på huvudet , sminket av och mjukisarna på sen intog jag soffan och tvspelet.
men samtidigt som jag inte orkar göra nånting och bara vill ligga här,så blir jag så extremt rastlös.
alla tankar om att göra nåt är däremot jobbiga... orka baka, diska, spela mer tvspel, sitta vid datorn eller gå ut och gå?
Ensam är jag också , men jag har ingen lust att träffa nån..
Usch för såna hära dagar.

Älskling har iaf vart jätte duktigt och satt min idé till verklighet idag.
För er som inte vet de så har vi ett vardagsrumsbord i trä och glas.
Så man ser ner i första lådan i bordet ( Kistliknande bord är de )
Och jag har ju sen dag ett velat gjort nånting i den där lådan så man slipper ha duk osv.
Och typ 3 år senare så är de faktiskt gjort :) och de vart kalas bra.
Diggar't grymt mycke , Tack min älskling <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0