- BlackJesus

Trots dålig start på dagen så har iaf jobbet gått bra idag.
Men att bli bemött av ett norsktinkassobolag i brevlådan imorse va väll kanske inte de jag hade räkna med.
Och de är defenetivt inte vad jag har pengar till just nu.
Och tankar nu är fan inte roliga.

Agria djurförsäkring ska ha en självrisk på 1100 kr varje 125:de dag om de nu är så att vi måste ha katten på insulin resterande av hans liv.
annars får vi betala alla besök på veterinären och medecinen helt själva, och de är ju nånting vi absolut inte har pengar till.
Och jag får förmodligen inte stämpla upp mer dagar nu heller,vilket gör att jag förlorar ca 2000-3000 kr varje månad.
Och att tommy inte har nå jobb under vinter och får gå på stämpling .. aah ni hör ju själva.
Att man alltid får nånting som går emot en så fort minsta lilla rasar.

Antingen är de jag som ser allt mycke större än vad de igentligen är , eller så är de faktiskt så stort som jag ser de , men de blir mindre i andras ögon ?!
jag är bara så trött på att allt ska hända på samma gång.. Kan saker och ting inte bara få vara bra när dom faktiskt är suveräna ? Men neneeeej. Fuckthat!


Aja , mamma kommer hem imorn iaf, så då får jag kramas massa och känna mej liten för en stund igen.
Och jag måste bara säga att jag älskar min mamma massa.
Även om jag kan va snäsig på telefonen och inte orka prata med dig hela tiden så är du allt jag har, och jag menar inget illa med nånting.
Bara jobbigt att behöva se allt i ansiktet när du säger de till mej !

Nu ska jag lyssna på deppmusik och invänta min karl , sen märks de vad som händer !
Massa kärlek till min älskade mamma <3

Kommentarer
Postat av: mamma

Jag vet hjärtat, men de gör ont ner man e i de. Älskar dig över allt annat på denna jord. Ingen kan mäta sig me dig. Du e mitt allt. Puss puss

2010-10-17 @ 12:34:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0