- Idiot

I fredags va jag till veterinären men katten
Fick som sagt förklarat för mej att han hade blåskattarr.
Vilket va totalt bullshit.
Ringde dit idag igen eftersom att han FORTFARANDE inte åt eller drack.
Bad om en annan veterinär som la fram allt svart på vitt.
Min katt har diabetes !!
Han hade så högt levervärde att maskinen kunde inte ens fastställa värdet
och blodsockervärdet va skyhögt.
De är inte så konstigt att han inte har mått som han ska och inte kan keka.
Och om man ska jämnföra hans lever med oss människor i detta läge så har han en alkislever.
De är nästan en skrumplever.
Och medecinen han fick mot blåskattarren gjorde att hans lever fick arbeta ännu mer vilket gjorde min katt ännu mer sjuk !!!! JÄVLA FITT GUNNAR ALLSÅ ! USCH FÖR DEN JÄVLA GUBBJÄVELN!

Nu är iaf allt som de ska, han har fått rätt kost och insulin.
Och har vi tur så går allt de här på försäkring så vi behöver inte ens betala för de !
Min älskade katt.
Jag som va så rädd att han skulle lämna mig och inte ens hinna träffa bebis.
Nu får jag nog ha han i livet ett bra tag till ... och får vi ner hans vikt och rätt sockervärde i blodet på honom så kan han till och med sluta med insulinet !

Älskade underbara djur !

Nu ska ja hoppa i säng med min underbara karl och bara myyyyyysa ihjäl mej , för imorn är de mördarpasset som står på schemat. hoppas på att de går fort imorn bara :)
Sen är de fredag och yttligare ett långt pass, dock en timma mindre än imorn men de känns lättare .
Sen kommer mamma på kvällen , kanske vi ska bjuda på middag ! :)
och på lördag bär de av till odensbacken för att fira henke med mamma malle och tommy :) Gissa vem som kör? ;)


Godnatt <3




<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0