Chaplin

Jag måste börja de här inlägget med att tacka underbara Susanna som va så himla snäll och fixa min blogg,
som va i extremt behov av en liten fresh up!
Tack så jätte mycke, jag är super nöjd :) <3


Idag har vart lite av en fullspäckad dag, men ändå en riktigt mysig dag :)
Starta dagen med en skål flingor och lite tv spel :)
Tommy kom hem från träning och vi drog och keka med morbror och hans jobb.
Drog vidare till ams då tommy skulle prata med nån där.
Sedan vidare Isabelle på en kaffe i hennes och johans nya hus :) Riktigt fint har dom fått de. Måste ju erkänna att en är lite avis.

Sen vart de hem och ge katten mat och insulin , tommy tog en dusch och jag tog hand om disken.
Resan bar vidare till örebro hem till pappa , tina och barna på lite middag :)
fick med oss lite grytor och pannor hem också, välbehövligt. Snälla pappa!


Nu ska ja skala en mandarin och göra lite sodastreamat vatten och kolla på desperate housewives.

Imorn och Torsdag är de natt jobb som vankas, sen är de FEM hela dagar av ledighet ! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0