Club toast + dagens siffror

Vaknade efter en natt med massa konstiga drömmar , som jag hade unfinished buissnes i .
Får avsluta dom inatt.
Älskling tog med mig till Som hemma och bjöd sin älskade gravida tjocka flickvän på en clubtoast <3

Åkte hem och tog min efterlängtade kaffe med fia lia , medans tommy drog ett gympass.

Ett sms senare va de bestämt att de blir tvmys med magda och Bäa ikväll.
Älskling håller på och lufttorkar sig efter duschen och jag passar på och uppdaterar här innan vi tar blåa faran på sommardäck till mineralvägen.
Laddar upp för en myskväll med några av dom bästa :)


Sen vill jag tacka becka och richard igår för en super trevlig kväll med galenpanna och tp :) Måste göras om snarast.

Amanda måste jag tacka också för att hon är min personliga barnmorska , och för att hon är den som lugnar mitt sinne när de springer iväg en anning för snabbt i fel riktining <3


Nu bjuder jag på dagens siffror innan jag tackar och säger adjö ! :)

Du är i vecka 21.
Du har gått 20 fulla veckor och 1 full dag (v20+1).
Du är i 5:e kalendermånaden.
Du är i 6:e graviditetsmånaden
Du är i trimester två.
Du har 138 dagar kvar till beräknad förlossning.

<3

Kommentarer
Postat av: mamma

Vill bara säga att din blogg sida e jätte fin. O sen att ja älskar dig så mycke puss puss.

2010-10-24 @ 18:52:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0