En doft av jul

Gud jag kan verkligen inte stoppa mina tankar när jag ligger ensam hemma.
Jag längtar verkligen till mörka vintereftermiddagar när bara snön lyser upp på utsidan av fönstret.
Längtar efter alla dessa dofter av pepparkakor och apelsiner.
Alla dessa dagar av julstök.. när man får pynta alla fönster och plocka fram alla tomtar och tända massa mys ljus!
Oooooh, jag blir galen av bara tanken på att de är nästan en månad kvar tills pyntet kommer fram, och en evighet kvar tills man får klä granen. :(

Och tänk nästa jul.. då har vi en liten kotte som kryper runt här hemma och stökar med oss :)
Min älskade lilla familj <3
Då man får börja med egna traditioner.
Lika mycke som jag älskar tankarna så hatar jag att de är så lång tid kvar innan man får sätta dom i verklighet.

Och vem vet, vi kanske får fira jul i flyttstök ;)



Nu ska jag fixa mej för jobb som väntar inatt , sen ska ja ner till nöjesbutiken och köpa en gottpåse som jag ska snaska på ikväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0