en vanlig lördag

Jag måste ju erkänna att jag är lite avis på alla glada fyllesvin som kommer in på jobbet på nätterna och mår allmänt bra, eller ibland kanske inte , men iaf.
Och spec ikväll när man tar högtiden i akt och klär ut sig , hur roligt hade de inte vart !?
Men jag tar mitt jobb under armen och står där inatt iställe och göra hamburgare åt alla glada fyllesvin :)

Innan dess ska vi hem till tommys mamma och fira hennes födelsedag och keka lite smörgåstårta :)
Hur gått som helst, känner att min mage verkligen är vän med de idag ;)
Lina jobbar ju dock halva mitt pass ikväll så jag sätter inte fart förns halv 11 inatt på jobbet,
så man kanske kan hinna med en tupplur och nån mystimma innan dess , skulle faktiskt sitta skit fint just nu.


Magen har börja växa så de knakar och jag kan allvarligt nästan känna de.
Vinter har aldrig vart min huds säsong. Jag blir mer än torr då jag redan har känslig hy.
Och med nedsatt immunförsvar på de hela kan jag lova att de inte alls är så mycke bättre.
Jag kan bokstavligt talat känna hur jag spricker i huden lite här och var när jag lägger mej på kvällarna, och de kvittar nästan hur mycke jag smörjer in mig. Så får försöka hitta nån dundersalva.
Och magen är hela tiden spänd, och de känns som jag går med ständig träningsvärk, men de är såååå värt de :)
Då vet ja ju att min lilla kott växer som hon ska och att de händer nåt där inne.
Kan även känna hennes boxningsmatcher och hickstunder :) så underbart <3


Fixa de sista sen åka :)
Puss sa jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0