Keep it going

Idag är inte alls en bra dag.
Jag vakna med huvudvärk,
har fortfarande huvudvärk och vill bara gå och lägga mig.

Men eftersom att de står nattjobb på schemat idag och imorn så är de väll bara att bita ihop, right?
Sen är de FEM hela jävla långa dagars ledighet som står på schemat. och jag ska utnyttja dom till fullo.
Ska börja med att sova bort en hel jävla dag så jag återfår min energi.
Sen ska ja bara gosa och göra de mys för oss två turturduvor :)
Jag har inte kännt mig så kär och lycklig på evigheter , och jag älskar't !<3


hursa om man ska ta och sätta på sig fejjan och försöka ge de hela ett leende, väcka karln och åka!
Suck, ja blir trött bara jag tänker på de.
Jag vill inte gå ut !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0