Kläder i mängder.

Men visst är de bra att vi tjejer inte är allt för kräsna när de kommer till kläder.
Iaf inte jag.
Jag har nyss vart hemma hos Carro och rotat igenom tre sopsäckar med kläder som inte jag vill ha.
Tog med mig en sopsäck hem och prova igenom vad jag kunde ha och inte, de som inte passa fick återigen ta plats i säcken.
Fortsatte de hela med en höstresning i min garderob, så nu får saker och ting lite bättre plats och de som inte fick joina de nya i garderoben fick ta plats med de andra i påsen.
Så nu väntar jag bara på att min älskling ska komma från träningen , sen ska ja ta min feta påse och åka hem till Annelie och Berra där Amanda och Milo befinner sig , så ska dom få gå igenom säcken och se om dom hittar nåt som kan få bo i deras garderob :)
Tänk att vi tjejer är så bra på de här , va !
iställe för att shoppa upp flera tusen i månaden så grattis shoppar man på varandra på de som inte den andra vill ha.
Jag tycker de är grejtans , va ! :) Gör mej lycklig varjegång.


På magfronten så går allt som de ska,
Efter ett panikslaget samtal till amanda där jag trodde jag komplett onormal för att jag gått halva tiden och inte kännt en ordentlig spark , så hände de bara några timmar efter.
Satt med dator på magen och Vips sa de , så hoppa datorn till. :)
Och hela natten igår så kände både jag och tommy sparkar och slag och hur de bökades där inne. Så hiiiimla mys. Mest glad är jag för att tommy faktiskt känner de också , så de är inte bara jag som får uppleva glädjen av att känna de lilla livet <3


Nu ska ja ta och höra av mej till min älskade karl och se hur länge han hade tänkt att pumpa musklerna :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0