ris och vete

Idag känns de iaf lite lättare med tanken på att gå utanför dörren.
Jag vet inte vad de är som gör de, att man sover för länge , att de är dåligt väder eller rent ut bara vaknar på fel sida!?
De gick iaf skit bra att jobba igår :) Och de ska gå minst lika bra idag , för idag är de sista dagen och då går de lite lättare, timmarna går visserligen segare , men man slipper tanken på att man ska upp och jobba imorn med.

Prata med min bm imorse också, fick svar på när jag skulle vara där ( vilket jag hade helt totalt glömt ) och sen fick jag en salva att hämta ut mot mina hemska exsemutslag som har ploppa tillbaka in i mitt liv sen graviditeten.
De här med nedsatt immunförsvar va inte min grej precis. men de är bara att hoppas att salvan hjälper så mina ben slipper se ut som sårskorpor. ^^,


Nu ska ja ta mej en skål med kellogs special K och slå mig ner i sängen ett tag till framför en film innan de är dags att hoppa in i duschen och göra sig klar :)



Puss Och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0