so are you

Jag måste bara få skriva av mig min lycka lite grann.
Jag vet inte vad den grundas på igentligen , eller vart den har kommit från just nu.
För jag har igentligen vart så här lycklig hela tiden, men just nu är de nånting som bubblar i magen på mig ,
Precis som man känner sig när man är nykär fast ändå inte.

Jag är så glad över att saker och ting börjar ordna sig
och att vardagen börjar ta form.
Jag är så glad över alla underbara vänner jag har som står vid min sida dag ut och dag in.


Min älskade tommy, vad skulle jag göra utan dig ? du får mina tunga dagar att bli lättare bara genom att finnas.
Jag vill inte leva mitt liv utan dig. Tanken växer starkare varje dag att du och jag ska få en egen liten kotte som ska krypa runt på golvet och förgylla våran dag. Tänk att vi ska bli mamma och pappa ! :)

JAG ÄR LYCKLIGAST HÄR PÅ JORDEN !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0