- Never thought

Jag trodde verkligen inte att de kunde vara så.
Jag trodde de skulle vara precis tvärtom.
Men de är tydligen så att de är du som kan få mig att fälla mest tårar just nu.
Jag är glad över att jag har min älskade manda som kokar ägg åt mej när jag är ledsen ,
Och som finns där med sin närhet när jag behöver den som mest.
vad skulle jag ta mej till utan dig , igentligen ?
du är verkligen den som har ställt upp på mig i vått och torrt jämt,
Och jag kan inte beskriva hur mycke jag älskar dej för de !
Du är helt klart min BÄSTA ! <3
Nu ska jag försöka rycka upp mej och se nånting positivt i den här situationen
Jag har iaf min älskade manda , tommy , Milo och bebis i magen <3
Och för de är jag evigt lycklig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0