- nu är de inte mycke kvar

Av mina arbetsdagar innan de är långledigt som står på schemat.
Och som jag längtar..
Jag börjar få de jobbigt nu.

Är trött precis hela tiden, skulle kunna sova 24/7
Får blodfall när jag står upp och därav
Mår jag illa hela tiden.
Kissar nå så otroligt mycke, men de kommer ingenting.
Känns som jag går med en konstant urinvägsinfektion som inte försvinner oavsett vad jag än gör.
Magen börjar krångla med mej , och gör inte alls som jag vill.
Får ont i brsötet till och från...

aah som sagt , man kanske inte ska gnälla, men de är fan lite jobbigt.


Har iaf vart hos magda och bäa idag.
för 2500 :- får vi :
En barnvagn med mjuklift
Mjukt babygym
Badbalja
Duch"stol"
skötbord
Mobilspel
Bilstol


Fan de kan ju inte bli bättre lixom !? ;D

Nej nu ska ja springa på toaletten för andra gången på 5 minuter. WIE !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0