- Ultraljud.

Startade dagen med en lite refresment.
Klippte mej och slinga håret så man är lite höstfresh :)
vart super och jag är sten nöjd.

Vidare hem till anneli en stund på en kaffe, för att sen åka och hämta tommy och dra iväg på ultraljud :)
Min älskade lilla unge där inne hade hicka , och snurra runt och levde livet.
En sprallig en kommer vi få <3
Och nu har vi tagit reda på kön, men känns som att ja inte vill skriva ut de här förns den dagen jag försäger mig ;)
Så ni får allt va nyfikna ett tag till.
Och jag är omräknad en vecka .. så är ej i vecka 18 , utan v 17.
Så de kan se lite skumt nu när jag lägger in fler bilder och så , men de får ni leva med :)


Bilder på bebbe och håret kommer senare eller imorn :)

Pyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0