- You fucking fuck

Efter en skön eftermiddags kaffe med fiffi på jobbet
har man få spy lagomt mycket galla.
Och de va precis de jag behövde idag..
Tack för att du finns! <3


Men eftersom att bebis har bestämt sig för att ligga på min urinblåsa så måste jag nu springa på toa 10 gånger till innan jag drar till jobbet, sen får jag väll hoppa lite så han/hon flyttar på sig.
Vill inte springa och pissa som en jävla stolle på jobbet sen , tack!

Så ikväll välkommnar jag Henkepenk tillbaka till verkligheten och kör ett 9 timmarspass me'n :)
Sen är de lördag och rosenström som står på schemat , Kalas för richard på harrys blir förferren , för dom människor som nyttjar alkohol ;P

Men jag ska göra ett sista försök innan jag blir fet att piffa upp mej med virres garderob :)
Kan iaf få känna mej het en sista kväll.
tänkte även sno ett par dojjs av henne om hon inte misstycker :)
Ser så sjukt mycke fram emot imorn :)


Sen är de ett par dagar ledighet som jag ska utnyttja till fullo innan verkligheten knakar på dörren igen.


- De är sjukt vad jag längtar efter't! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0