byebye tallar

Just nu ser de ut som skit på gården.
Jag blir så trött på de här.
Min kära morbror har vart lite för lat dom senaste åren och har därmed inte krattat på 3 år.
Så de är en del att ta reda på. Barr kottar och grus.
Men men ,de här ska bli bra.
Just nu är krister här och fäller våra tallar på gården , så de ska väll hjälpa till att de inte kommer mer barr förhoppningsvis.
Dock blire mer att ta rätt på ... talljävlen ska ju bort, de ända positiva är att de är ved till i vinter .. så de sparar oss en himla massa pengar.
Frejus har decka i soffan breve mig, så jag tänkte passa på att kolla in internet världens innan man beger sig ut i de underbara vädret på en promenix med fia och nicco :) Dvs om jag ens kommer ut från gården.
Imorn kommer Tommys mamma och moster hit och ska hälsa på Freja .. och efter de blire en fika med malin :)
Sen har jag även kommit fram till att nu är de inte lång tid kvar tills jag har betala klart på telefonen jag har och bidningstiden går ut, så HEJ IPHONE. du ska få bo i min ficka nu mera ;)
Pappa står fortfarande på abet så de blir ju ypperligt att ta en tripp in till örebro och träffa pappsi och hämta ut en ny telefon nångång i maj :)
Fan livet kan inte bli bättre just nu . Pengarna rullar in , nya fälgar till bilen , Freja mår 1000 gånger bättre + att jag mår sjukt mycke bättre. Vädret blir bara varmare och varmare och vips så är de snart sommar.
TOTALT UNDERBART :) Lyckan rusar i kroppen på mig nu .
Nu börjar de verkligen sjunka in . Jag är en mamma, Jag har ett barn , VI har ett barn .. en familj.
Jag ska leva med henne resten av livet. Min älskade lilla dotter.. Jag blir varm i hela kroppen när jag tänker på de.
Nej nu ska ja slå på kaffe till grabbarna på gården :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0