Det tar inte slut

Nu börjar jag bli sjuk också.. suck.
Att de inte bara kan släppa alltihop nu.
Ont i halsen och huvudvärk.. Jag känner hur förkylningen sprider sig i kroppen på mig.
Sen vi kom hem från usö så har ju som sagt min mjölk sinat och tyvärr inte kommit tillbaka helt heller.
Så våran älskade lilla har gått hungrig nu ett par dagar har vi märkt, då hon bara skriker och skriker när hon inte ligger vid bröstet.
Så idag har vi faktiskt tagit tag i de här problemet , jag har pumpat och kollat hur mycke mjölk jag faktiskt har, vilket inte alls är mycke, så hon har fått resten i ersättningsform. och vips.. så va hon mätt och belåten och slocknade.
Bvc besök imorn, så ska rådfråga hur jag borde göra, om jag enbart ska gå på ersättning eller försöka pumpa upp brösten själv och få tillbaka mjölken och ge henne de jag får ut och varva.
De är inte bara de här allså.. Men men de är inte mycke att göra åt , huvudsaken är att hon blir mätt !
Nej nu ska ja försöka göra mig själv frisk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0