Första gången

Idag är första gången som jag lämnar bort Freja.
Dock inte länge, utan hennes gammelmormor kom hit och ville gå en promenad med vagnen och tänkte passa på att gå förbi hennes vännina britta på vägen.
Så hon stannar där på en kopp kaffe och har med sig Freja.
Så jag tänkte att jag skulle passa på att bädda sängen , göra nån mat, duscha och sen kasta mig i soffan framför en film och sova en stund då solen svek mig och gick i moln.
Promenaden blev längre än vad jag tänkt mig och cissi rent av springer fram , så svetten har runnit vill jag lova.
Men de va härligt och uppfriskande att va ute och gå och ha de gjort innan klockan ens slår 12 lixom.
Tadaaaa!
Nej.. nu ska ja rå om mig själv.!

Kommentarer
Postat av: Cissi

vadå springer fram?;) blev inte ens lite svett, haha <3

2011-04-19 @ 14:12:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0