Friday

Idag är första dagen jag och Freja ska va helt själva tills ikväll.
pappa tommy ska jobba idag , men de här ska nog gå jätte bra.
Cissi och Alicia kommer förbi en sväng här på morgonen iaf, så lite sällskap får vi allt. :)
Det ända som kan komma bli lite jobbigt är att göra i ordning ersättningen när man har en gråtande bebis på axeln själv, men jag får helt enkelt försöka iaf. Min mjölk sinar verkligen mer och mer nu , inge kul men dock ingenting jag kan göra nånting åt. Bara att leva med och försöka se allt positivt, hon får iaf mat på nåt sätt.
Just nu ligger hon och sover i min säng, som varje morgon.
De går verkligen inte att flytta tillbaka henne till sin egen säng efter att hon har ammats på natten, ligga nära mamma är mycke bättre :) Bara de att mamma ligger som en korv, men vad gör de om hundra år ? :)
Nej , jag ska väll försöka ta vara på den här tiden som hon sover och fixa mig själv eller nånting annat.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0