Glad påsk , då ?

Freja sover fortfarande, dock i min säng, men iaf.
Jag tänkte att jag skulle passa på att utnyttja den tiden till att plocka undan och diska..
Men magen gör sig påminnd, så de känns som att de är mer värt att använda den tiden till att keka Frukost.
Sover hon efter de fortfarande , så tar jag tag i disken då :)
Tommy jobbar idag till kl 13.. Sen får han skynda sig hem i den blåa faran så jag kan få duscha, sen vankas de påskmiddag hos mormor :) Freja , jag , tommy och yvonne blev bjudna dit, och de ska fanemej bli så gott.
De rinner saliv i mungipan på mig bara jag tänker på de , namm namm.
Och de kan väll inte bli bättre än att solen kikar fram mellan trädena heller.
Idag känns helt enkelt som de kommer bli en bra dag :)
Men hur vore de om min mage ville vara lite mindre så jag faktiskt hade nå kläder att ha på mig ?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0