Happyface

Jag tror aldrig jag har vart så lycklig över att se och känna doften av bajs.
Efter att inte ha skitit på 3 dagar och så mycke som vi kämpat med alla dessa former av droppar och även en form av laxermedel.
Vi har masserat magen och badat varmt och smekt.
Sen idag sa de prutt och sen va blöjan full av grötliknande smet av bajs.
3 sånna blöjer senare så va vi så lyckliga så ja kan inte ens beskriva..
Då är de inte kolik och de är inte ens i närheten av samma skrik och gråt idag som de har vart.
Nu är hon bara allmänt sur när hon skriker om hon har tråkigt och vanligt " jag är hungrig " gråt.
Men herregud vilken lättnad..
Nu kan jag med lättnad imorn tala om för bvc att min älskling har bajsat och att allt är som de ska :)
Då är bara frågan för om vi ska fortsätta med droppar och lactulos eller om vi ska strunta i de.
Just nu sitter Tommy och matar lill-höna godnatt och jag uppdaterar mig på internet världen innan de är dax för sängen :)
Imorn är de lång promenad till Challe som står på schemat på förmiddagen sen kommer Farmor Yvan hit med susanne för att hälsa på Freja, vi kommer bara på köpet ;P
Och de bästa av allt med idag är att vi har fått besked om att tommy har fått tillbaka sitt jobb nu.
han börjar på timmar från och med måndag till den 1 maj, sen går han på heltid.
Saker kunde inte vara bättre nu...
Jag älskar min lilla familj mer än allt annat här på jorden ! <3

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad skönt att det äntligen kommit ;D och skönt att tommy fått sitt jobb tillbaka ! :)

2011-04-14 @ 12:55:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0