High on life

När jag sätter mej vid datorn , eller bara får en liten tid över så tänker jag " nu ska ja blogga "
Men när jag väll sätter mej här så kommer jag verkligen inte på vad jag ska blogga om.
Jag är bara så sjukt skrivsugen , men de tar stopp när jag väll kommer in hit.
Jag vill heller inte bli en sån som bara skriver om mitt barn och bara lägger ut bilder på mitt barn,
Och de är rent av bara för att jag själv tycker de är jobbigt att läsa andras bloggar som bara bloggar om samma sak till slut.
Mitt liv tar inte slut bara för att jag har Freja!?
Jag tror heller inte att de är kul för folk att läsa om just barn när dom själva inte har barn, dom kan nog inte riktigt sätta sig in i situationen och känna lyckan av ett leende som en annan mamma eller pappa kan.
Så jag ska verkligen försöka att få min blogg att bli intressant för alla parter.
För jag har sett att statistiken har skjutit iväg sen jag blev gravid.
så iställe för mina normala 12 läsare så har jag nu upp emot en 60 st.
Måste erkänna att jag är enormt nyfiken på vilka ni nya är, så skicka gärna en kommentar om vilka ni är och skicka gärna eran blogg om ni har en så jag kan få kika lite jag också :)
på tal om nåt hel annat så har mina kilon stuckit iväg under graviditeten och till och med lite efter. Kan ju inte påstå att kilona rasar speciellt fort, så jag är verkligen jätte intresserad av att få tips om hur ni andra har gjort för att komma i era gamla jeans igen och få magen att bli platt och inte hängig.
Även om den hänger och ser ut som den gör av en vettig anledning så är komplexet rätt stort för att springa i bikini i sommar, så jag måste på nåt sätt fixa till de här.
Jag har dragit ner enormt på godis och fet mat, och jag äter heller inte samma mängd som förr och jag försöker röra på mig så mycke som möjligt varje dag , men de händer inte spec mycke iaf.
Så tips vill jag ha !!!
Nej nu ska jag springa ner och slänga i en tvätt och sen ska försöka hitta på nåt vettigt av den här dagen.
Kanske ta en promenix till nån !?


Kommentarer
Postat av: Frida

jag kikar in emellanåt =)

2011-04-20 @ 19:51:20
URL: http://minimicro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0