kolik eller hård i magen ?

Freja har inte bajsat på 2 dagar nu , och ikväll/Natt har hon vart helt otröstbar.
Hon har bara skrikit och skrikit och ingenting har vart bra :( Min lilla tjej. De är sjukt vad ont i hjärtat de gör att se och höra henne så ledsen.
Hon blir stel som en pinne i hela kroppen och varvar de med att dra ihop benen mot magen ..
De är ju ett känt fenomen att spädbarn får trög mage av ersättning och de kan mycke väl vara så att lillan är hård i magen då de är ungefär en vecka sen vi börja med ersättningen nu.
Så jag har faktiskt vart och köpt minifom droppar som vi ska testa med ett tag nu, och efter ett mycke givande samtal med Carro så ska vi dit imorn bitti och få sempers magdroppar och få testa lactolos och se fall magen hennes kommer igång och se om de blir nå bättre.
Jag tror helt enkelt min lilla flicka blir mycke bättre bara hon får skita ur sig allt hon har i magen.
De är inte lätt att ha magknip och de vet man ju med sig själv att man får om man inte har skitit på två dagar och dessutom är hård i magen på de.
Nu har hon iaf lyckas somna efter några timmars vaggning och magmassage så jag och älskling ska också passa på och lägga oss nu .. nån timmas sömn är alltid nyttig!
Så godnatt allesammans :)

Kommentarer
Postat av: jenny

Det låter som att hon är hård i magen. Min lillle son fick också hård mage av ersättningen och vi hade messmör i flaskan med ersättningen och vips så blev magen bra:-)

2011-04-12 @ 07:08:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0