lovely day

Fia kom tidigt imorse och har stanna precis hela dagen :)
Börja med att glo lite film , sen tog jag mig an disken och fia va snäll nog och hjälpte mig med dammsugningen :)
Åkte till amanda som va snäll och ställde upp som barnvakt en stund så jag fick åka och sola.
Jag har verkligen bestämt mig för att bleka bort bristningarna så fort som de bara går, och jag startar i solariet så jag slipper känna mig som en rosa valross på stranden.
Sen åkte fia hem och duscha och jag tog en kopp hos amanda.
Hem och spela lite dataspel med nicco och starta grillen.
Nu har vi fyra avnjutit grillad kyckling som kvällsmat .. namm namm.
Freja har fått ny blöja och pyamasen på sig , så  nu återstår de bara att få henne att somna för natten :)
Sen blire de bb för oss vuxna, sen tänker jag våldta min man om Freja behagar att somna och faktiskt sova vidare.
Imorn kommer fia igen ( som vanligt ) min älskade fia.
Sen får vi helt enkelt se vad dagen bjuder på, jag hoppas på en massa sol så man kan dra fram solsängarna och kanske få lite mer färg på sig och kanske lite mer grillning på kvällskvisten.
Sen är de faktiskt påsk och röda dagar , vilket innebär att tommy inte jobbar fredag, men lördag ett par timmar.. och massa påskmust ;)
Nej godnatt på er snuttisar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0