Omstart

Nu startar vi om från början.
Nu ska de va slut på sjukdommar och sjukhusbesök.
Familjelivet ska nu komma igång på riktigt och en rutin i vardagen ska hittas.
Tommy ska åka och träna snart, och ja har hunnit plocka lite gran här hemma så de iaf ser rätt så bra ut.
Dammsugningen återstår dock , men de tar jag när tommy kommer hem så han kan ta freja om dammsugaren inte är så popis hos henne.
Nu är jag nyduschad och sitter i soffan och väntar på att Freja ska vakna så man kan ge henne lite mat och antibiotika.
Sen får vi se vad jag och Freja hittar på medans pappa är på gymmet :)
Funderar på om man ska ta en promenad hem till farbror matti och natta , men de är enbart och matti inte är sjuk längre då Freja nu är mottaglig till allt .. så jag tänker inte dra på henne nån förkylning de första jag gör nu.
Usch nej .

Måste också få skänka en god tanke till Challe som nu ligger på bb och är förhoppninsvis igångsatt om de inte hände nåt för henne inatt.
Jag vet bara hur jobbigt de va för mej att gå över 12 dagar och stackarn har gått över hela 17 dagar..
usch , nej nu skänker vi lite happy thoughts till henne att allt går bra och att hon snart får hålla sin lilla i sin famn !
All lycka till dig nu Charlotte ! jag ska tänka på dig hela dagen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0