SadFace

De va ett tag sen nu en update vart gjord.
Jag vet igentligen inte vart jag ska börja.
Veckan har mest bestått av en massa kämpande för att hitta nån som ville ta våran katt,
Dock lyckades vi inte och vart så illa tvunga och sätta han på tåget till katthimlen. :'(
Svåraste beslutet jag har tagit i hela mitt liv.. Han va ändå min familjemedlem.
Jag har haft den katten i 9 år, och den personlighet som den katten hade har jag aldrig sett hos nåt annat djur.
Jag känner mig rent ut sagt som en Mördare. De är så sjukt jävla orättvist att de är JAG som ska bestämma om han får leva eller inte. Helt jävla sjukt.
Så igår åkte vi till veterinären och hade den svåraste stunden EVER.
Men men , nu är de gjort och går inte att göra de ogjort.
Nu får man helt enkelt se de positiva i de hela.
Nu slipper han vara sjuk .. och har de bra där han är.
Och vi får lite mer frihet. Kan åka bort i sommar och tommy slipper va sjuk när han är hemma.
Skulle de mot alla odds hända nåt mer freja och vi måste åka iväg så behöver man inte tänka på kattvakt och dylikt.
Så visst är de rätt skönt samtidigt , men jag ville ju inte att de skulle sluta så här för han!
Du saknas mig , Zeppen. Förlåt mig så sjukt mycke för att de blev som de blev. Jag älskar dig !
Igår va vi också på bvc. :) De gick super bra, prickarna i hennes fejs är som alla har sagt , hormonprickar.
Och nu är hon hela 56 cm lång och väger 4690 g :) Stora damen.
Och hon fick också massa beröm för att hon är så stark och har sån styrsel på nacken och huvudet.
Mammas lilla flicka... de säger väll POFF här snart bara så kryper hon runt här och tar tag i allt hon ser.
Inte en lugn stund längre ;) Men de ser jag fram emot med spänning.
Idag står de en hel del på schemat, Jag ska vädra ut lite katthår tänkte jag , mattias är här och hjälper oss att bär lite ved, Tommy jobbar till ett, Elin och Daniel ska komma hit på lite kaffe, vi ska till liselott och fira jacob.
Sen tänkte vi att vi skulle ta nån öl och nått glas vin här ikväll när Frejsan behagar att sova :)
Så nu tänkte jag att jag ska sätta fart här hemma och plocka lite och försöka dammsuga lite iaf.
Puss på den , va !

Kommentarer
Postat av: Liselotte

Kissen har det bra nu ska du se... Mina barn miste sin kusin i veckan han var bara 9 månader lillen, livet är så orättvisst så fy:(

Hoppas få se er i morgon=) Kristjan är på Island nu så jag är själv med barnen.... Kram

2011-04-30 @ 18:16:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0