Tisdag

Sitter hemma själv så här på kvällskvisten med två barn ;P haha
Nicco ligger och sover i frejas rum och Freja ligger i sin säng och kämpar emot för att somna, haha söta unge.
Tommy och fia tog en sväng för att inhandla mcd och lite snus och dricka :)
Jag passa på att plocka undan lite och tända lite mysljus :) får se om de uppskattas av folket när de kommer hem :)
Imorn får vi se vad de blir, tror de är meningen att jag ska hänka på till örebro, men de beror på hur de känns imorn.
Är igentligen för fattig för att gå i affärer då jag har en sjuk grej att jag kan helt enkelt inte komma hem tomhänt.
Och de är så mycke jag behöver för att gå och bara titta, så de känns fan mer säkert att gå i affärer nästa månad när ekonomin kanske tillåter de lite mer.
nej nu ligger de och pips i sängen så ska gå och kika vad hon håller på med
Natti natti folket ^^,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0