Vikt

Om jag inte minns helt fel så vägde jag mellan 82-86 kilo när jag kom in på bb.
Innan jag blev gravid vägde jag 57.
så om vi ska räkna på stort att de va 86 kilo jag vägde hade jag sammanlagt gått upp 29 kilo under graviditeten.
Jag väger idag 71.9 kilo.
Jag har allså gått ner 14 kilo ca på en månad.
Och jag tänker verkligen ta tag i de här nu .
Jag tänker inte sitta med komplex resten av mitt liv bara för att jag har skaffa barn.
De här ska bort och kroppen ska trimmas.
Jag börjar idag med en pw tillsammans med cissi och Alicia.
Sen är de slut med skräpmat och godis.
Thats it.

Kommentarer
Postat av: Veronica

Samma tanke hade jag efter jag fick Ebba!

Du klarar allt bara du ger 100%



Kramar i massor

2011-04-20 @ 19:23:07
URL: http://weronicaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0