5 månader

Tänk att idag är de 5 månader sen våran älskade lilla tjej kom till världen.
De går så fort.
Och de är sjukt vad man anpassar sig och faktiskt glömmer sitt gamla liv.
Känns som jag har haft henne hur länge som helst, som hon alltid har varit en del i mitt liv.
Snuttan..
Va på bvc idag för vaccination, de gick bra.
Hon blir bara ledsen när hon får sprutan och sen går de över efter en liten stund bara.
Värkar inte som hon fått nån biverkning än heller, lite gnäll vart de efter att vi hade badat , men de brukar de bli , så de va ju inte direkt nåt ovanligt.
66 cm lång är hon nu och väger 7040 g.
Stora tjejen <3
Fick även testa en ny ersättning nu också med tanke på att hon spyr så mycke och ofta.
Den ska tydligen bildas till gelé liknande form i magen så de ska va svårare för den att komma upp.
Får hålla alla tummar och tår att detta funkar nu , så vi slipper dessa spyor. ^^
Tog en frukost hemma hos Angelika idag innan bvc.
Alltid lika trevlans med sällskap.
Sen hämta jag upp fia på vägen hem från bvc. Kaffe , babybad och extreme homemakeover stod på schemat.
Nu har hon precis knalla hemöver och jag funderar på om jag ska rycka tag i mig själv och städa iordning lite här hemma och knalla ut på en promenad.
De ska visa mer - på vågen nu!
I helgen vart vi barnlediga också, så de är utgång för min/våran del som gäller, om inte hjärtat ska jobba.
Då går jag ut och åker med han hem. prima ballerina.
Och noramarken, min älskade kära underbara noramarken. Kommer aldrig svika dig.. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0