Babyfika

hade en extremt hård natt inatt.
Freja sov som en gud, men bara för de så kunde givetvis inte jag / vi sova.
Tankar for omkring som aldrig förr, Pengar , jobb , huslån osv.
De tog aldrig stopp.
och hur trött jag än va så kunde jag inte somna , kändes som jag hade 2 ton grus i vardera öga, men de funka inte.
Så efter att ha försökt sova en stund så vart de tven som tog över, även ett telefonsamtal till Angelika fick rädda natten.
Så vid 3 ? kanske .. somna jag !
Men min älskade dotter förstod nog att mamma haft en dålig natt .
För iställe för att vakna 5 på morgonen vakna hon kl 8 , och sen somna hon om efter maten och sov till 11.30.
absolut ingen vanesak , men de va riktigt skönt att få sova ut.
Tycker synd om min älskade bara som sov lika kasst som mig men som fint fick gå upp och jobba.
usch <3
Idag är jag och freja bjudna på fika hemma hos en tjej från föräldragruppen.
Ska bli riktigt kul och se hur stora alla bäbisar har blivit sen sist man såg dom .. i typ .. juni ?!
Sen vet jag inte alls vad dagen bjuder på .
Får se helt enkelt.
En pw iaf, den saken är spikad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0