Dopdag

Idag va de allså dop för Freja.
Dagen starta jätte bra med en jätte snäll och glad freja som låg och bubbla brevid oss, den vände tvärfort och jag sutta allt jag kunde hitta inne på toaletten i trots mot i mitt hår som inte alls ville som jag ville, Vände fort igen då min snygga man fick mig på bättre tankar.
Sen bar de av ner till 39:an för att börja duka och ställa i ordning, vart lite knövel där med nyckel och sånt skit, men de löste sig jätte bra och snabbt.
Efter nån timme av väntan ( de gick fortare än vi trodde ) så gick vi ner till kyrkan , böt kläder på freja och vänta på prästen.
Jag fick mjölksyra AB i armarna av att stå och hålla henne i en omänsklig hållning medans prästen babbla, men de löste sig också , skicka över henne till tommy en stund där.
Vidare tillbaka upp för kaffe smörgåstårta och tårta/bulle.
Jääääääääätte mumsigt och vi fick tom en halv smörgåstårtsbit med hem.
mumsmumsmums.
Freja sov igenom hela fikatiden då hon höll på att somna redan i kyrkan.
goaunge!
Nu sitter hon och myser med mormor och jag.. jag skulle kunna decka på 2 röda en stund.
Sen ska vi cykla ner till woodys för lite käk och lite godricka !
Dagen hade inte kunna bli bättre.
Jag tackar alla så jäääätte mycke för dom fina presenterna och för erat jätte braiga sällskap.
Bilder kommer nån annandag när jag orkar lägga in dom på datorn =)
Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0