Fitness

Nu har ja bestämt mig på riktigt,
inge jävla trams som alla andra gånger jag har sagt de.
Utan nu jävlar gäller de.
Jag har redan fixat så jag har en som följer med mig till gymmet, som kan väldans mycke om de och vet hur jag ska träna för att de ska funka bra.
Jag ska ner till badhuset på fredag och simma med Yvonne , så då ska jag ta tag i att fixa gymkort och boka upp oss på babysim på samma gång.
Sen smäller de.
Jag ska ringa mormor och höra om hon vill sitta barnvakt 2-3 gånger i veckan nån timma så jag kan få åka ner till gymmet och fokusera.
Stephanie tipsa mig även om en diet "dukan" som jag och tommy ska börja med för att loosa lite vikt.
Anledningen till detta är att jag mår riktigt dåligt över hur jag ser ut.
Jag trodde jag skulle kunna stå ut med de här tills alla graviditetskilon rasa av sig själv efter ca ett år.
Men jag kan verkligen inte,
vissa dagar är de så illa att jag undviker speglar och jag mår dåligt redan från start på dagen för att jag inte kommer i några kläder och jag ser bara skavanker.
Och ja , jag vet , jag har fått barn . inge konstigt med att jag ser ut som jag gör.
Jag vet de.
Meeen , jag är inte van vid de här och de tär på mig.
Jag har aldrig nånsin vart så här stor och tar jag inte tag i de här NU så kommer jag förmodligen hamna i depp-fas och då kommer jag aldrig komma igång. då blir allt en ond cirkel iställe.
Challe har inspirerat mig väldigt mycke då hon går på vv och jag ser verkligen hur mycke hon har gått ner.
Man kan bara man vill.
Jag tror dock inte jag har samma självkaraktär som henne att räkna points och ta mej i kragen för att gå ut och gå varje dag .
Då blir gymmet ett lättare alternativ för mej då jag vet att jag ska möta nån där och jag har nån som puschar mig dom två timmarna jag är där.
Och jag behöver heller inte räkna vad jag äter, utan bara hålla koll på att jag stoppar i mig rätt mat i samband med de att jag tränar.
Tommy ska även komma igång , med dieten vi ska köra ( som man för övrigt får äta sig mät på ,bara mindre kolhydrater och dåligt fett ) och börja träna han med, så vi till slut kan börja träna tillsammans.
Jag skäms dock , hatar att träna med folk som man inte vill visa sig svag för eller vill svettas framför.
Men jag ska ta mej i kragen med de, jag hoppar i gång träningen med cicci tills ja känner mej självsäker och kan min sak och sen börjar jag träna tillsammans med tommy.
När jag fixat gymkortet så ska jag mäta mig runt midja, armar och lår för att sen hålla en update så man ser lite resultat !
De här ska gå , de måste gå.
Jag måste komma iform så jag känner mej trygg i min egen kropp , vilket kan leda till att jag hamnar i ett bättre välmående.
Mycke av de här påverkar även min sexlust , så jag hoppas att den även ska komma på rätt plats bara jag hittar mig själv igen !
För övrigt så är inte vädret på topp idag , så promenaden sparar jag tills ikväll när tommy kommer hem.
Jag kan stå ut med att bli blöt, men vagnen där emot.
jag har skydd men de bildas som pölar och nej , de blir bara jobbigt.
Så jag sitter här i min onepiece , tänkte att jag skulle plocka undan lite ocb börja mitt sunda liv med att kasta ostbågarna som står här på bordet och laga till nån nyttig middag.
Kyckling och sallad ?! Mumma.
Måste till affären sen och köpa linfrön , lätt fil och olivolja.
Och våtservetter förståss.
Har nyss tagit en skönhetsdusch medans lillan bada i baljan ( jag har en insats som hon sitter i , så nej jag la henne inte bara i baljan) så nu är håret lent och fint och benen rakade och lena.
Ska bara smörja in hela kroppen nu i min nya väldoftande lotion sen är de mys på hög nivå som gäller.
Freja ligger naken i sin handduk och sover.. haha. fick lägga en sån där froté plast under fall hon får för sig att lätta på trycket. Söta unge.
Mindre gnäll är de nu iaf.. mycket skönt.
De vart visst ett väldans långt inlägg den här gången . men de är väll lika bra de.
Så ni inte vänjer er vid mina små korta fjutt inlägg. ;)
Nu ska jag gå och kolla posten och lägga fram kyckling och fixa lite medans lillan sover.
Puss på er ! och håll tummarna för mej ! 20 kilo ska bort..

Kommentarer
Postat av: Challe

Söt du e! Å jag följer gärna med å tränar, så kan vi peppa varann:) Boka gärna in mig på babysim med om du kan å vill...

Jag hejar på dej, HEJA HEJA!

2011-08-10 @ 15:12:03
URL: http://challej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0