Fredagskväll

Starta som sagt dagen hemma hos angelika.
De har sugit i min städtarm idag , så jag hann allt att plocka undan lite här hemma och diska innan jag åkte.
Och peppa angelika till att fortsätta så vi städa hemmet hos henne med :)
Toppen.
Rent och fint överallt va !
Maja kom lagomt tills jag gick, så där vart de hej o hejdå.
Drog vidare hem till Annelie och Berra på 3 års kalas.
Milo 2 år och Liam 1 år :)
Så .. ja jag har syndat idag, tårta och kaka. Usch , fy på mig !
men de gör vi nånting åt redan idag , ska med Yvann ner till badhuset så fort tommy kommer hem från jobbet och ta några simtag.
Sen laddar vi för myskväll med Fia , då karln ska stå ute i detta ruggiga väder och värda på Gastro.
Imorn kör vi vinkväll med Angelika , då karln ska iväg på samma grej imorn.
Men jag tackar inte nej till lite kvalitéts tid med mina nära och kära, speciellt inte över ett glas vin. ;)
Men atte , man kanske ska ta tag i de här nu , tror lillan har bajsat , så byta blöja och packa väskan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0