Friday and a wounderful morning

eller nåt..
Freja vakna 5 imorse och vägra somna om trots de att hon va jätte trött och gnugga sig i ögonen mest hela tiden.
Hon låg till och med och blunda men iställe för att ligga still gjorde hon allt annat än de.
Usch, till slut vart jag så irriterad så jag slängde mig på soffan iställe så fick hon ligga där och slåss ifred.
Efter en stund fick jag henne att somna i famnen men hon vakna lika fort som jag la ner henne igen.
Så.. de vart tommys problem ett tag och han fick henne att somna faktiskt. Woop woop.
Meeeeeeeeen kl halv 10 så var de färdig sovit för hennes del.
obs att vi somna inte om förns 8.
ingen rolig morgon alls.
Men men ... sånt ska väll tillhöra de med, allt kan väll inte vara toppen jämt, eller?
Tommy kom iväg till jobbet iaf, och vi är uppe.
Jag har hunnit diska , ätit frulle , sätta på barnet kläder och hängt ut täcke och kudde på vädring och ska tvätta sängkläderna + bäddmaddras skyddet.
10 poäng till mig.
Sen kör ja samma ikväll om jag inte får nåt ryck och går en pw sen , men jag tror jag väntar tills tommy kommer hem.
De är så skönt att gå ensam i rask takt.
musiken i öronen och bara släppa alla tankar ett tag.
Skönt att vara utpumpad på kvällen också, men sover så mycke bättre .. somnar mycke fortare.
Freja knallar runt i gåstolen , lycklig som bara den.
Jag väntar på att angelika och nova ska rulla in på gården , sen blire Kaffi för hela slanten.. iaf för så mycke som de räcker till ^^ Måste handla.
Vad som bjuds på ikväll de vet jag faktiskt inte.
Jag tänkte jag skulle ringa Carini och Tobbi ikväll , sen får vi se vad dom har för sig :)
Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0